دستگیری شکارچیان متخلف و سابقه‌دار در کاشان

دستگیری شکارچیان – جمعیت کویرسبز کاشان رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان کاشان از دستگیری متخلفین با سابقه شکار و صید در منطقه حفاظت شده قمصر و برزک خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره محیط زیست کاشان، الهیار دولتخواه گفت : محیط‌بانان منطقه حفاظت شده قمصر و برزک در حین گشت و کنترل منطقه و در حین دوربین کشی به یک گروه متخلف برخورد نموده که پس از ساعت‌ها کوه‌پیمایی در مسیرهای صعب‌العبور العبور و با حضور به موقع موفق به دستگیری متخلفین گردیدند که یکی از انها از متخلفین با سابقه و دارای پرونده قضایی در زمینه شکار و صید می‌باشد.

یگان حفاظت پس از دستگیری انها لاشه یک راس قوچ وحشی ( حمایت شده) یک قبضه اسلحه گلوله زنی به همراه ادوات شکار کشف و ضبط نمودند که پرونده متخلفین جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شهرستان گردید.

 

مسئول یگان حفاظت محیط زیست افزود؛ محیط‌بانان بی‌ادعا و سخت‌کوش در این شرایط سخت اب و هوایی نیز در همه ساعات شبانه روز فعال بوده و به طور مستمر در مناطق حضور داشته و با متخلفان به شدت برخورد خواهند کرد

منبع: کاشان نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 14 =

پست بعدی

نامه مدیرعامل جمعیت کویر سبز به ریاست منابع طبیعی کاشان درباره خشکسالی

ش مرداد ۱ , ۱۴۰۱
خسرو اعتماد طی نامه‌ای به ریاست منابع طبیعی شهرستان کاشان نسبت به شرایط خشکسالی و منابع طبیعی کاشان اظهار نگرانی کرد که متن این نامه به شرح زیر است.   جناب آقای مهندس شریفی ریاست محترم منابع طبیعی شهرستان کاشان با سلام و احترام همانطور که مستحضرید با کاهش حجم […]
زنجیره انسانی