اعتماد: مجوز ما همان پروانه فعالیت کویر سبز است

مدیرعامل جمعیت کویر سبز کاشان شامگاه شنبه با انتقاد از تنگ‌نظری ارگان فرهنگی، اجتماعی زیرمجموعه شهرداری گفت: هر دو میهمان همایش ما تایید شده بودند اما با کمال شگفتی ظهر امروز با من تماس گرفتند که تشکل مردم نهاد شما مجوز ندارد!

به نقل از کاشان آنلاین، خسرو اعتماد که در آغاز همایش روز زمین پاک در فرهنگسرای مهر کاشان سخن می‌گفت، با ابراز تاسف از چنین دیدگاههایی در شهرداری کاشان افزود: مجوز ما همان پروانه‌ییست که قانونا سال ۷۹ برای فعالیت جمعیت مردم نهاد کویر سبز کاشان صادر شده است.

وی درباره علت واکنش عجیب سازمان فرهنگی، اجتماعیِ زیرمجموعه شهرداری یادآور شد: چند روز قبل در فرهنگسرا برنامه‌ای برگزار می‌شود که باعث می‌گردد تا پرسش‌ها و حاشیه‌هایی برای سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری بروز کند اما بهانه‌کردن آن برای عدم برگزاری نشست جمعیت کویر سبز، عجیب‌وغریب و باعث شگفتی است.

مدیرعامل جمعیت کویر سبز کاشان با تاکید بر اینکه شورای شهر باید محل تجمع افراد آگاه،متخصص و مثمرثمر به حال شهر باشد یادآور شد: مسلما وقتی از مشارکت در انتخابات شانه خالی می‌کنیم افرادی راهی شورای شهر و شهرداری می‌شوند که کارآمدی، دغدغه اجتماعی و نگاه منطقی و درست به مسائل توسعه پایدار شهری ندارند.

اعتماد با اشاره به پایان فعالیت کارخانه سرب در محدوده کاشان تصریح کرد: به فعالیت کارخانه سرب «مردم دغدغه‌مند با ۲۲ هزار امضا، فعالان اجتماعی، خبرنگاران و دادستان محترم» پایان دادند ولی برخی مسئولان سینه‌سپر می‌کنند و می‌گویند عامل خاتمه فعالیتش ما بودیم اما شگفت آنکه همانها از شروع و ادامه فعالیت آن بی‌خبر بودند و نمی‌دانند چگونه به فعالیت آن خاتمه داده شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =

پست بعدی

پساب کاشان سهم سفره‌های زیرزمینی است، نه سهم یک کارخانه صنعتی

د اردیبهشت ۲۵ , ۱۴۰۲
کارشناس و پژوهشگر برجسته محیط زیست کشور شامگاه شنبه در نشست چالش‌های زیست محیطی ایران و منطقه کاشان گفت: با وجود انواع نگرانی‌ها درباره تخریب و تهدید زیرساختهای طبیعی کشور مانند کوه و جنگل و تالاب اما هنوز برخی عزم و اراده ها برای احیا و توسعه منابع طبیعی با […]
پساپ کاشان