ابلاغ دستورالعمل محیط زیستی به۱۱۰هزار مدرسه تا مهرماه

جمعیت کویر سبز کاشان: معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به ابلاغ دستورالعمل محیط زیستی برای مدارس گفت: دستورالعمل محیط زیستی در ۱۱۰ هزار مدرسه در صورت ابلاغ از مهرماه اجرا می شود

معصومه ابتکار در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا، درخصوص برنامه های سازمان محیط زیست در حوزه مدارس اظهارداشت: طرح ها و برنامه هایی را برای همکاری مشترک با آموزش و پرورش داریم که طبق تفاهم نامه بین دو ارگان سازمان حفاظت محیط زیست و آموزش و پرورش در حال انجام است.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست تصریح کرد: دستورالعملی برای مدارس کشور تدوین شده که در حوزه محیط زیست، آموزش و مشارکت دانش آموزان و معلمان مسایل حوزه محیط زیست را مد نظر قرار داده است که امیدواریم به زودی برای سال تحصیلی جدید ابلاغ شود.

وی با بیان اینکه محیط زیست نیازمند مدیریت سبز مدارس است، گفت: در این راستا مشارکت دانش آموزان و معلمان در حفظ محیط زیست به ما کمک می کند. بنابراین دستورالعملی که تهیه شده را می توان نخستین سند مشترک آموزش مسائل محیط زیستی در مدارس دانست.

ابتکار با تأکید بر اینکه دستورالعمل محیط زیستی در ۱۱۰ هزار مدرسه در صورت ابلاغ از مهرماه اجرا می شود، تصریح کرد: با اقداماتی که بین دو ارگان انجام شده دستورالعمل محیط زیستی مدارس برای ارتقا و حفظ محیط زیست را بتوانیم هر چه سریعتر اجرا کنیم.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست درباره پیگیری راه اندازی مدارس محیط زیست نیز گفت: مجوز این مدارس از سوی سازمان حفاظت محیط زیست صادر می ‌شود که با مشارکت آموزش و پرورش راه اندازی می شود و در حال حاضر تعدادی از این مدارس در برخی استان های غربی و جنوبی کشور ایجاد شده و فعالیت می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + شش =

پست بعدی

عزاداران حسینی کبودراهنگ در جمع‌آوری پسماند به پاکبان‌ها کمک می‌کنند

ج مرداد ۲۹ , ۱۳۹۵
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کبودراهنگ با منتخبان مدیران و متنفذین هیئات مذهبی شهرستان و مدیر سازمان مردم نهاد فردای سبز در خصوص لزوم رعایت ملاحظات زیست محیطی در ایام محرم و عزاداریها دیدار کرد. جمعیت کویر سبز: به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان پیمان […]
عزاداری