نمایش‌گاه محیط زیست و درخت‌کاری به مناسبت روز درخت‌کاری

نمایش‌گاه محیط زیست و درخت‌کاری به مناسبت روز درخت‌کاری

جمعیت کویر سبز کاشان در هفته منابع طبیعی در اداره منابع طبیعی این شهرستان نمایش‌گاه برگزار کرده و روز ۱۶ اسفند را به درخت‌کاری در مسکن مهر می‌پردازد.

کاشان نیوز: جمعیت کویر سبز کاشان در هفته منابع طبیعی در اداره منابع طبیعی این شهرستان نمایش‌گاه برگزار کرده و روز ۱۶ اسفند را به درخت‌کاری در مسکن مهر می‌پردازد.
«خسرو اعتماد» دبیر جمعیت کویر سبز کاشان گفت: این جمعیت به مناسبت هفته منابع طبیعی نمایشگاهی را در اداره منابع طبیعی کاشان واقع در خیابان کارگر همراه با آموزش مسائل زیست محیطی برگزار می‌کند.
اعتماد با اشاره به این‌که در این نمایش‌گاه از مدارس ابتدایی و راهنمایی شهرستان برای بازدید دعوت شده افزود: دانش‌آموزان در این نمایش‌گاه، ایستگاه نقاشی در رابطه با  منابع طبیعی و محیط زیست ایجاد نموده‌اند که در  پایان نمایش‌گاه به بر‌ترین نقاشی‌ها جوائزی اهدا خواهد شد.
وی اضافه کرد: در طول برگزاری نمایش‌گاه، مسابقه‌ای نیز به شکل طرح پرسش‌هایی در مورد منابع طبیعی و محیط زیست برگزار شده و به دانش‌آموزانی که بیشترین امتیاز را کسب کنند نیز جوایزی اهدا خواهد شد.
این نمایش‌گاه هر روز صبح از ساعت ۹ الی ۱۳ به جز روزهای تعلطیل پذیرای بازدید‌کنندگان است.
به گفته اعتماد، همچنین جمعیت کویر سبز با هم‌کاری اداره فضای سبز منطقه یک شهرداری کاشان، اداره منابع طبیعی و کارگروه آب، منابع طبیعی و کشاورزی دفتر نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستان کاشان و آران و بیدگل، در روز ۱۶ اسفند حدود ۳۰۰۰ اصله نهال را در محل مسکن مهر کاشان توزیع و اقدام به کاشت نهال در این منطقه با مشارکت اهالی خواهند نمود.
این برنامه جمعه ۱۶ اسفند‌ماه ساعت ۹ صبح از مسجد خاتم‌الانبیاء مسکن مهر با دریافت نهال توسط شهروندان آغاز خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + نوزده =

پست بعدی

اجرای طرح ساعت زمین در کاشان

پ اسفند ۸ , ۱۳۹۲
اجرای طرح ساعت زمین در کاشان در این روز شهرهای بزرگ دنیا در نقاط شاخص خود چراغ‌ها را خاموش می‌کنند. کاشان نیوز: باغ فین کاشان در همراهی با طرح جهانی «ساعت زمین» روز ۹ فروردین ساعت ۳۰: ۲۰ الی۳۰: ۲۱ خاموش خواهد شد. هدف از این برنامه افزایش آگاهی عمومی […]