رییس جمهور تخریب جنگلهای مازندران را فاجعه ای بزرگ دانست و خواستار جلوگیری از آن شد

پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران (iew): رییس جمهور با تاکید بر اینکه همه باید در مازندران جلوی تخریب جنگل و مرتع را بگیریم، گفت: خوشحالم که در این ۲ سال مقداری از این فاجعه بزرگ کاهش یافته و از مسئولین اجرایی، ائمه جمعه و قوه قضاییه و همه مسئولین در این استان تشکر می‌کنم که همه دست به دست هم دادند.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، دکتر روحانی در بخشی از سخنانش در اجتماع پرشور مردم استان مازندران با بیان این مطلب تصریح کرد: باید ما و همه رسانه‌های این استان و جوانان و مردم دست به دست دهیم و نگذاریم این نعمت بزرگ جنگل از دست مان برود و جنگل تخریب شود.

……………………………………..سخنرانی رییس جمهور در جمع مردم مازندران

دکتر روحانی مازندران را استان دریا، استان زیبایی‌ها، استان گردشگری، استان جنگل‌های سر به فلک کشیده و زیبا توصیف کرد و گفت: این جنگل وسیله‌ زیست ماست، زیبایی منطقه و کشور ما است، نگذاریم محیط زیست مان آلوده شود.

رییس جمهور افزود: در تهران در جمع وزیران به استانداران و مسئولین گفتم برای دولت برخی از مسایل در استان‌های شمالی و از جمله مازندران از اولویت‌های مهم است که یکی از آنها بحث زباله‌سوزهاست.

میدانم در این استان بحث فاضلاب‌ها و مهار آبها بسیار اهمیت دارد و من خوشحالم که می‌توانیم در قدم‌های بعدی در همه این زمینه‌ها سرمایه‌گذاری کنیم در این سفر هم قدم‌های مهمی را برخواهیم داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =

پست بعدی

عزاداری محرم و توصیه های بهداشتی

چ مهر ۲۲ , ۱۳۹۴
با توجه به فرا رسیدن ماه محرم و برگزاری مراسم مذهبی و عزاداری در مساجد و تکایا و همچنین توزیع نذورات و غذا در این ایام، وزارت بهداشت‌ درمان و آموزش پزشکی توصیه هایی را در این مورد یادآوری کرده است که در زیر می‌آید * با توجه به اینکه […]