ثبت تصاویر زیبا از خرس قهوه ای و توله هایش در منطقه حفاظت شده پرور

پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران (iew): خانم ثمر کاظم نظری راهنمای طبیعت گردی و عکاس، در جریان سفر به منطقه حفاظت شده پرور در استان سمنان تصاویر زیبایی از چهار خرس قهوه ای را به ثبت رسانده و تصاویر مذکور را در اختیار این پایگاه خبری گذاشته اند.

این طبیعت گرد در روز پنجشنبه چهارم تیرماه سال جاری در جریان بازدید از منطقه حفاظت شده پرور، در ساعات اولیه صبح، ابتدا یک خرس ماده دو توله اش و سپس یک خرس تنها و بزرگ جثه که احتمالا به لحاظ جنسیت نر می باشد را مشاهده نموده و موفق شده است تصاویر زیبایی را از این گونه ارزشمند به ثبت برساند.

آنطور که خانم کاظم نظری می گوید خرس ماده و توله هایش متوجه حضور طبیعت گردان شده بودند اما در کمال آرامش به رفتار طبیعی خود ادامه داده اند.

۹۴۰۵۱۲_khers-parvar-nazari-1 ۹۴۰۵۱۲_khers-parvar-nazari-2 ۹۴۰۵۱۲_khers-parvar-nazari-3 ۹۴۰۵۱۲_khers-parvar-nazari-4 ۹۴۰۵۱۲_khers-parvar-nazari-5 ۹۴۰۵۱۲_khers-parvar-nazari-6 ۹۴۰۵۱۲_khers-parvar-nazari-7 ۹۴۰۵۱۲_khers-parvar-nazari-8 ۹۴۰۵۱۲_khers-parvar-nazari-9 ۹۴۰۵۱۲_khers-parvar-nazari-10 ۹۴۰۵۱۲_khers-parvar-nazari-11 ۹۴۰۵۱۲_khers-parvar-nazari-12 ۹۴۰۵۱۲_khers-parvar-nazari-13 ۹۴۰۵۱۲_khers-parvar-vazari

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 16 =

پست بعدی

عاملین کشتار بیرحمانه یک آهو و یک کبوتر در خواف به یک سال حبس محکوم شدند

پ مرداد ۲۹ , ۱۳۹۴
پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران (iew): به دنبال کسب اطلاعاتی مبنی بر ورود شکارچیان متخلف به منطقه حفاظت شده سیرخون خواف، نیروهای یگان محیط زیست این شهرستان شبانه عازم منطقه مذکور شدند. رییس اداره حفاظت محیط زیست خواف در این باره گفت: محیط بانان در تاریکی […]