پارک بالا، فرهنگ پایین!

کاشان نیوز: محمد حسین کریمی- تنهایک روز از سیزدهمین روز سال ۹۴ گذشته است، وقتی به مکان‌هایی که مردم برای دور کردن نحسی‌ها از خود در آن اتراق کرده‌اند سرمیزنی با صحنه‌هایی مواجه می‌شوی که اگر اینگونه پیش برود تنها چیزی که از ما باقی می‌ماند ادعای فرهنگ است.

بیایید خودمان قضاوت کنیم اگر محیط زیست و بناهایی که به مناسبت‌های خاص به آن سر می‌زنیم اینگونه باشد حاضریم در آن حضور پیدا کنیم؟ چه کسی باعث این کثیفی‌هاست؟آیا این درست است که نحسی‌ها را از خود دور کرده و طبیعت را ناکام بگذاریم؟

این تصاویر مربوط به بام شهر کاشان (پارک بالا) است، با دیدن تصاویر زیر خودتان در این باره قضاوت کنید.

 

 

2 دیدگاه برای “پارک بالا، فرهنگ پایین!

  1. فقط منافع خودمان را جدی نگیریم

    همه آنها که زباله اتومبیل خود را در خیابان یا در قلب طبیعت رها می کنند باور دارند که منافع شخصی شان مهمتر از منافع جمعی و ملی است. اگر منافع جمعی ما کمی مهمتر از تامین نیازها و خواسته های خودمان بود بسیاری از کارهای زشتی که تاکنون بعضی از ما انجام داده ایم دیگر اجرایی نمی شد، خلاف های رانندگی سرعت ها و سبقت ها را به خاطر بیاورید. بسیاری از حوادث جاده ای به بهانه و دلیل اجابت منافع آنی و فردی افراد است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − یک =

پست بعدی

منطقه یخاب آران و بیدگل به پناه‌گاه حیات وحش ارتقا می‌یابد

ش فروردین ۱۵ , ۱۳۹۴
ارتقای این منطقه اکنون در شورای عالی حفاظت محیط زیست در حال بررسی است و در صورت نهایی شدن، امکانات و اختیارات محیط زیست در شهرستان آران و بیدگل افزایش می‌یابد و موجب بهره‌مندی خردمندانه و پایدار از این منطقه خواهد شد.   جمعیت کویر سبز به نقل از کاشان […]
آران و بیدگل -گردشگری