چراغ شهرداری کاشان و بزرگداشت ساعت زمین!

جمعیت کویر سبز برداشت از کاشان نیوز: ساعت زمین هم اجرا و تمام شد و نقش بسزایی که ما در سرمایش و گرمایش زمین داریم هنوز پابرجا و ادامه دار است. خیلی ها یک ساعت را با لامپ‌های خاموش در خانه های‌شان سپری کردند تا حداقل بصورت نمادین همراهی و همکاری خود را با طرفداران حفاظت از کره زمین نشان دهند، اما اگر گفتید این پرژکتور که در ساعت زمین هم خاموش نشد، ساعت دو نصف شب کجا را روشن میکند؟

پرزکتور سفره هفت سین

بله جای خالی سفره هفت سینی که فقط چند روز ابتدایی سال ۹۴ میهمان خیابان امیرکبیر و میدان شهید اردهال بود و هنوز نوروز تمام نشده برچیده شد، اما چراغش هنوز و حتی در ساعت زمین هم خاموش نشده.

قطعاً این پرژکتور به عمد روشن نمانده و فراموش شده، اما می‌تواند نمادی باشد از عدم مدیریت و بی توجهی به سرمایه عمومی مالیات دهندگان که مدعیان ولایت مداری و معتقدان مذهبی بیت‌المالش می‌خوانند و نشانه ضعف برنامه‌ریزی در شهرداری معظم کاشان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 8 =

پست بعدی

مراتع «تخته جوره» و «سولدر» در حال احتضار

ی فروردین ۹ , ۱۳۹۴
در این مجموعه عکس، غنای مراتع «تخته جوره» و «سولدر» در کنار موارد تخریب و حجم وسیع آن گذاشته شده است تا بتوانیم ارزش مراتع نام‌برده و حجم وسیع تخریب را بهتر ارزیابی کنیم. جمعیت کویر سبز به نقل از کاشان نیوز-سعید غلامیان: چند روزی قبل از پایان سال ۹۳ با […]
سولدر-و-تخته-جوره-۲۴