گرامی‌داشت روز درختکاری در مسکن مهر کاشان/گزارش تصویری

جمعیت کویر سبز کاشان – به مناسبت پانزدهم اسفندماه ۱۲۰۰ اصله نهال به ساکنان مسکن مهر اهدا شد.
درختکاری 15 اسفند93کاشان نیوز : در پانزدهمین روز از آخرین ماه سال و همزمان با روز درختکاری و هفته منابع طبیعی جمعی از اعضای جمعیت کویر سبز کاشان با همراهی شماری از اعضای گروه کوهنوردی یاران با حضور در منطقه مسکن مهر این شهرستان به غرس ۱۲۰۰ قطعه نهال در مجاورت تعدادی از مجتمع‌های مسکونی پرداختند .
 
مدیرعامل جمعیت کویر سبز کاشان در حاشیه نهال‌کاری شماری از اعضای این جمعیت در مسکن مهر این شهرستان ، کاشت درخت و افزایش مناطق دارای پوشش گیاهی انبوه، با توجه به خشک و نیمه بیابانی بودن منطقه کاشان را از جمله عوامل کاهش آلودگی هوا و جلوگیری از ازدیاد ریزگردها به هنگام وزش بادهای موسمی در این منطقه بزرگ دانست و یادآور شد : توجه به کاشت درخت و نهال با توجه به موقعیت آب و هوائی و ازدیاد روزافزون صنایع آلاینده در منطقه کاشان نباید تنها به ۱۵ اسفند بسنده شود و لازم است تا دستگاه های اجرائی این شهرستان به هنگام تدوین بودجه های سالانه اعتباراتی را نیز در زمینه سالم سازی محیط زیست شهروندان و بخصوص افزایش مناطق فضای سبز اختصاص دهند.
 
خسرو اعتماد با اشاره به در پیش بودن کنفرانس یک روزه معدن‌کاری و محیط زیست که با همکاری گروهی از دانشجویان دانشگاه کاشان و جمعیت کویر سبز ۱۹ اسفند در این دانشگاه برگزار خواهد شد افزود: اولین سازمان زیست محیطی مردم نهاد در کاشان مانند ۱۴ سال گذشته در راه توسعه فضای زیست بهتر  برای شهروندان و همچنین حفاظت از منابع زیست محیطی منطقه کاشان بزرگ با تکیه بر ارتقای فرهنگ شهروندی آماده هر گونه همکاری با دستگاه های اجرائی بخصوص اداره محیط زیست و شهرداری می باشد .
 
گزارش تصویری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × چهار =

پست بعدی

نمایشگاه محیط‌ زیست و منابع طبیعی در مدرسه امینی

ش اسفند ۱۶ , ۱۳۹۳
جمعیت کویر سبز کاشان – به مناسبت هفته درختکاری ومنابع طبیعی نمایشگاهی در سالن اجتماعات مدرسه سبز امینی توسط جمعیت کویر سبز کاشان برگزار گردید. در این نمایشگاه که با همکاری آموزش و پرورش صورت گرفت ماکتهای زیست محیطی ساخته دست دانش آموزان مدارس ابتدایی به نمایش در آمد. اعضای جمعیت کویر […]
نمایشگاه محیط زیست