کاشان نیوز – سلطانی راد : دانشگاه کاشان بیستم اسفند میزبان همایش یک روزه ( معدن و محیط زسیت ) با حضور احتمالی معاون سازمان محیط زیست کشور و مدیر عامل جمعیت کویر سبز کاشان خواهد بود .
دبیر برگزاری این کنفرانس با اعلام این خبر افزود : در این کنفرانس یکروزه که پیش درآمدی بر کنفرانس ۳ روزه معدن در اسفند سال ۹۴ خواهد بود به بررسی راه های درست و صحیح اکتشاف ، استخراج و بهره برداری از معادن بدون آسیب رسیدن به محیط زیست با حضور صاحب نظران و کارشناسان فعال در عرصه بهره برداری از معادن و همچنین فعالان زیست محیطی پرداخته خواهد شد .
محمدصابر زمزم با اشاره به نقش و تلاش دیرپای جمعیت کویر سبز کاشان در نهادینه کردن فرهنگ حفاظت از منابع زیست محیطی منطقه کاشان بزرگ طی سالیان گذشته خاطرنشان کرد : در بخش صندلی داغ کنفرانس پنجم اسفند مدیرعامل جمعیت کویر سبز کاشان در کنار یک چهره دانشگاهی و یا دولتی و یک فعال بهره بردار در عرصه معدن به بیان نظرات خود خواهد پرداخت .
وی اضافه کرد : دکتر درویش (معاون سازمان محیط زیست در امور جلب مشارکت های مردمی) و از فعالان شناخته شده زیست محیطی کشور نیز در دو نوبت صبح و بعدازظهر این کنفرانس یک روزه به سخنرانی خواهد پرداخت .
 
زمزم همچنین با اشاره به مشارکت انجمن علمی مهندسی معدن ، جمعیت کویر سبز کاشان و گروه صنایع معدنی و شیمیائی درین کاشان در برگزاری این کنفرانس افزود : در بخش مسابقه عکاسی این کنفرانس علاقمندان میتوانند حداکثر تا دهم اسفند عکس های خود را با موضوع معدن و محیط زیست با کیفیت dpj 300  به آدرس minenvironment93@gmail.com ارسال نمایند که پس از نمایش عکس ها در حاشیه کنفرانس به بهترین عکس جایزه نفیسی اهدا خواهد شد .