بهینه سازی الگوی مصرف آب در کشاورزی

همایش هوای پاک و مشکل آب در بخش کشاورزی دشت کاشان

به مناسبت هفته هوای پاک جمعیت کویر سبز روز ۲۵ دی ماه با حضور محمد درویش و همکاری آموزش و پرورش کاشان همایشی تحت عنوان هوای پاک و مشکل آب در بخش کشاورزی دشت کاشان برگزار می کند.

جمعیت کویر سبز کاشان – کاشان نیوز: جمعیت کویر سبز کاشان برای پنجمین سال این همایش را در هفته هوای پاک برگزار می کند .

مدیر عامل جمعیت کویر سبز هدف از برگزاری این همایش را اول توجه مردم و مسئولین به وضع سلامت در بحران آلودگی هوا و دوم توجه دادن کشاورزان و بهینه سازی مصرف آب کشاورزی اعلام کرد.همایش جمعیت کویر سبز 93

خسرو اعتماد افزود : از عموم مردم مخصوصا مسئولین و دست اندرکاران شهری و روستایی اعم از : فرمانداری ، شهرداری ، شورای شهرستان ، شوراهای اسلامی روستاها و شهرهای اطراف و شورای اسلامی شهرستان کاشان خواهش می کنیم در این همایش مشارکت داشته باشند تا با همکاری هم بتوانیم سطح آگاهی را بالابرده و از مشکلات آب و وجود آلاینده ها بکاهیم .

این همایش روز ۲۵ دی ماه در سالن آمفی تئاتر کانون جوانه ها برگزار و با حضور محمد درویش از کویر شناسان برزگ کشوری برگزار می گردد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × پنج =

پست بعدی

وضعیت مصرف انرژی و جایگاه انرژی های تجدیدپذیر در ایران

ج دی ۱۹ , ۱۳۹۳
بررسی وضعیت مصرف انرژی نشان میدهد که شاخص شدت مصرف انرژی در ایران ۳.۹ برابر میانگین جهانی است. مصرف سرانه انرژی تعدیل شده بر اساس قدرت خرید در ایران ۱.۶ برابر دنیا است. جمعیت کویر سبز کاشان – ایران سبز: ارتقاء سطح جایگاه استراتژیک ایران در دیپلماسی انرژی در محیط […]
وضعیت-مصرف-انرژی-و-جایگاه-انرژی-های-تجدیدپذیر-در-ایران