جمعیت کویر سبز کاشان در شبکه یک سیما

جمعیت کویر سبز کاشان در شبکه یک سیما

مستندی از فعال ترین سمن زیست محیطی کاشان در شبکه یک

برنامه حرف حساب که یک برنامه زنده تلویزیونی محصول گروه اقتصاد شبکه یک سیما است فعالیت های انجام شده توسط سازمان مردم نهاد زیست محیطی جمعیت کویر سبز را در این شبکه به نمایش خواهد گذاشت .

کاشان نیوز – «حرف حساب» برنامه زنده تلویزیونی محصول گروه اقتصاد شبکه یک سیما  است که از سال ۱۳۹۰ به طور روزانه بعد ازخبر ساعت ۹ بامداد پخش می شود.
مخاطب اصلی برنامه «حرف حساب»  سه گروه بانوان خانه دار، بازنشسته ها و جوانان بیکار هستند . تیم مستند ساز این برنامه روز یکشنبه ۱۸/۸/۹۳ به کاشان آمد تا مستندی از فعالیت های انجام شده توسط جمعیت کویر سبز را در این شبکه به نمایش در بیاورد .

خسرو اعتماد مدیر عامل جمعیت کویر سبز به همراه اعضای این سازمان مردم نهاد در میزبانی از این گروه و برای شروع کار مستند سازی این گروه را به سمت تصفیه خانه فاضلاب کاشان هدایت کردند تا مستند سازان کار خود را از تصویر برداری فعالیت اعضای این سازمان مردم نهاد در این محل که کاشت حدود ۱۶۰۰۰ اصله نهال در محل تصفیه خانه بوده است آغاز کنند .

سپس در ساعت ۳ بعداز ظهر یکشنبه اعضای کویر سبز به همراه عوامل برنامه «حرف حساب» به سمت روستای دُرّه حرکت کردند تا از ۸۵ هکتار بادام کاری های صورت گرفته از سال۱۳۸۰ تا به حال توسط این سازمان نیز تصاویر گرفته شود و درکنار این بازدید واکاری این گونه بادام کوهی نیز به صورت نمادین انجام شود .

مستند تهیه شده از فعالیت های سازمان مردم نهاد جمعیت کویر سبز کاشان روز شنبه ۲۴/۸/۱۳۹۳ از شبکه یک برنامه «حرف حساب» پخش خواهد شد .

این برنامه تلاش دارد با کمک و همفکری مخاطبان خود، هر روز به یکی از موضوعات اقتصادی- اجتماعی جامعه  ایرانی بپردازد.

برای مشاهده تصاویر بر روی آنها کلیک کنید تا بارگزاری کامل صبور باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 14 =

پست بعدی

آلودگی هوا مهم‌ترین عامل در بروز سرطان است

س آبان ۲۰ , ۱۳۹۳
آلودگی هوا مهم‌ترین عامل در بروز سرطان است عضو انجمن رادیوتراپی و انکولوژی ایران از آلودگی هوا به عنوان مهم‌ترین عامل در بروز سرطان نام برد. مصطفی سروی‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آلودگی هوا مهم‌ترین عامل سرطان سینه و مثانه در کشور است که برخی از شرایط […]
سرطان و آلودگی