کویر سبز به استقبال بهار سبز رفت

بدانید که زمین را خدا پس از مرگ زنده می گرداند. ما آیات و ادله قدرت خود را برای شما بیان کردیم تا مگر فکر و عقل به کار ببندید(سوره حدید-آیه ۱۷)

بهار همیشه سبز یکی از نشانه های قدرت لایزال الهی و فصل  رویش مجدد و زنده شدن طبیعت است. زمان مناسبی برای خانه تکانی اندیشه و خلق ایده ها ی جدید است. جمعیت کویر سبز به عنوان تنها تشکل مردم نهاد محیط زیستی در کاشان با شعار بکوشیم قلب سبز زمین از تپیدن نایستد با نزدیک شدن بهار از این مهم غافل نبوده و آخرین جلسه ی هفتگی خود را در سال ۱۳۹۱ به ارزیابی برنامه های انجام شده و تشخیص نقاط قوت و ضعف آنها پرداخت.

در این برنامه که با حضور مدیریت عامل جمعیت، جناب آقای اعتماد و اعضای هیئت مدیره برگزار شداعضای محترم جمعیت پیشنهاد ها و انتقادهای خودرا برای بهتر شدن برنامه های آینده ارائه نمودند. لازم به ذکر است که جلسه های هفتگی جمعیت روزهای چهارشنبه ساعت ۶ بعد از ظهر برگزار می شود.

جمعیت کویر سبز عید باستانی نوروز را به اعضای محترم و مخاطبان عزیز تبریک عرض می نماید امید است که در آینده بتواینم بیش از گذشته به محیط زیست خود خدمت کنیم .

                  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + هشت =

پست بعدی

مروری بر مهم ترین رخدادهای محیط زیست ایران در سال ۱۳۹۱

چ اسفند ۳۰ , ۱۳۹۱
پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران: کشتارهای متعدد حیات وحش، تخریب ها و واگذاری های گسترده عرصه های طبیعی در سالی که گذشت، سال ۱۳۹۱ را به عنوان یکی از تلخ ترین سال های محیط زیست کشور رقم زد. کشته شدن خرس سیاه در بم منابع […]