معصومه ابتکار اصلی‌ترین گزینه ریاست سازمان حفاظت محیط زیست در دولت آینده

پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران: شنیده‌ها حکایت از این دارد که دکتر حسن روحانی رئیس جمهور منتخب، تاکنون با برخی شخصیت‌ها و چهره‌ها برای تصدی سمت‌های مختلف در کابینه یازدهم رایزنی‌ کرده و گزینه‌های مختلفی برای تصدی پست‌های مهم دولتی مطرح شده‌اند.

خبرگزاری تسنیم، به برخی از گزینه‌های احتمالی اعضای کابینه که همچنان در دست بررسی هستند، دست یافته است. با این وجود هنوز هیچ‌کدام از اعضای کابینه به‌طور قطعی مشخص نشده‌اند و رایزنی‌ها با این افراد و همچنین بررسی‌های حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در این زمینه همچنان ادامه دارد.

در این میان از معصومه ابتکار به‌ عنوان اصلی‌ترین گزینه ریاست سازمان حفاظت محیط زیست نام برده می‌شود.

معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در دولت های هفتم و هشتم بوده است.

وی در سال ۱۳۸۴ به عنوان عضو موسس و رئیس هیات مدیره مرکز غیردولتی صلح و محیط زیست، موضوعات صلح و محیط زیست را به فعالیت‌های خود اضافه کرد.

وی با پیروزی در انتخابات شورای شهر تهران در سال ۱۳۸۵ به عضویت این شورا درآمد. ابتکار پس از آغاز کار شورای سوم با تاسیس کمیته محیط زیست در این شورا ریاست آن را بر عهده گرفت.

در اسفندماه ۱۳۹۱ لوح تقدیری از سوی رئیس برنامه های اقدامات مطلوب برنامه اسکان ملل متحد خطاب به معصومه ابتکار رییس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران اعطا شد که در آن از فعالیت های آن کمیته برای بهبود کیفیت زندگی در شهر تهران و نیز تدوین گزارش وضعیت محیط زیست تهران قدردانی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + شش =

پست بعدی

نخستین درخواست از رییس جمهور منتخب برای جلوگیری از تخریب باغ گیاهشناسی نوشهر

د تیر ۳ , ۱۳۹۲
به نام خدا جناب آقای دکتر حسن روحانی رییس جمهور منتخب و محبوب ایران موضوع: جلوگیری از تخریب باغ گیاه شناسی نوشهر     با سلام و احترام؛ باغ گیاه‌شناسی نوشهر مجدداً در آستانه تخریب و تغییر کاربری به دلیل احداث جاده کمربندی و توسعه بندر نوشهر قرار گرفته است. خطری […]