نماینده ارومیه در صحن علنی بهارستان: دریاچه ارومیه نفس های آخر خود را می کشد

به گزارش سبزپرس، «نادر قاضی پور» در نشست علنی امروز (سه شنبه ۲۸ خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی و در اخطار اصل ۵۰ قانون اساسی تصریح کرد: در جمهوری اسلامی حفاظت محیط زیست باید از روند رو به رشدی برخوردار باشد و وظیفه تلقی می شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی خطاب به دکتر لاریجانی گفت: شما در مجلس هشتم چند بار زحمت کشیدید و طرح های فوریتی هم از سوی نمایندگان برای احیای دریاچه ارومیه تصویب شد امروز که من صحبت می کنم ارتفاع دریاچه ارومیه نسبت به سال گذشته ۳۲ سانتیمتر کاهش یافته و آخرین نفس های خود را می کشد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: از حضرتعالی به عنوان رئیس مجلس و حامی قانون که قبلا هم از مصوبات مجلس دفاع کردید می خواهیم برای احیای دریاچه ارومیه با توجه به این که سال گذشته دو جلسه تخصصی در این راستا انجام دادیم و دستورات خاصی صادر کردید و همچنین در بودجه ۹۲ مبلغ ۸۶۰ میلیارد تومان برای این امر اختصاص دادیم، تشکیل جلسه مجدد دهید تا سریعا نسبت به احیای دریاچه ارومیه نگین ایران اقدام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − هفت =

پست بعدی

حضور ایران بین ۱۰ کشور تخریب‌کننده محیط‌ زیست

س خرداد ۲۸ , ۱۳۹۲
سخنگوی فراکسیون محیط‌زیست در مجلس هشتم، با انتقاد از افت استانداردهای زیست‌محیطی در کشور، گفت:‌ به لحاظ شاخصه‌های زیست‌محیطی جزء ۱۰ کشور آخر دنیا هسیتم. انوشیروان محسنی‌بند‌پی در گفت‌وگو با خانه ملت، با انتقاد از افت شدید استانداردهای زیست‌محیطی در کشور، توضیح داد:‌ متأسفانه شاخصه‌های استاندارد زیست‌محیطی به‌دلیل افزایش آلودگی […]