اظهارات عجیب فرمانده یگان محیط زیست کشور: قطعا محیط بانان محکوم به اعدام مجرم بوده و باید قصاص شوند و ما دفاع نمی کنیم!

پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران: به گزارش خبرگزاری مهر، صبح امروز (دوشنبه ۱۳۹۲/۳/۲۰) در جریان نشست خبری که در پردیسان برگزار شد، سرهنگ محمدرضا خیلدار فرمانده یگان محیط زیست کشور در پاسخ به اینکه یکی از محیط بانان محکوم به قصاص در گفتگو با یکی از خبرنگاران از عدم حمایت محیط زیست در دفاع از محیط بانان گلایه داشته، گفت: من نمی خواهم پرونده ها را باز کنم، من یک نظامی هستم و روند طی شدن پرونده تخلف یک محیط بان سیر قضایی دارد.

وقتی دیوان عالی کشور حکم چندین قاضی را برای قصاص متهم تایید می کند حرفی برای گفتن نمی ماند ولی برای اینکه دیگر از این سئوالات نشود مجبورم برخی حقایق را بگویم.

سرهنگ محمدرضا خیلدار گفت: آقای تقی زاده که حکم قصاص او آمده است و پرونده ۱۱۵ صفحه ای دارد قوانین مربوط به استفاده از سلاح گرم را رعایت نکرده است. در این پرونده پسر ۲۱ ساله همراه با دوستش و پدرش بوده است که در حال غذا خوردن مورد اصابت شلیک گلوله قرار گرفته است.

یا در پرونده آقای افضلی محیط بان کرمان، شکارچی معلم یک دهکده بوده که تخلف کرده است. محیط بان از وی که همراه خانواده اش بوده می خواهد صندوق عقب را باز کند و بعد شروع به فیلمبرداری می کند که در پی اعتراض، شکارچی مورد اصابت گلوله قرار می گیرد.

فرمانده یگان محیط زیست کشور گفت: قطعا این محیط بانان مجرم بوده و باید قصاص شوند و ما دفاع نمی کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 19 =

پست بعدی

خشکسالی آفریقا؛ پیامد آلودگی محیط‌زیستی غرب

د خرداد ۲۰ , ۱۳۹۲
کارشناسان در یک بررسی جدید وقوع خشکسالی‌های اخیر در قاره آفریقا را با افزایش آلودگی هوا در نیمکره‌شمالی زمین به‌ویژه در کشورهای اروپایی و آمریکا مرتبط دانسته‌اند. به گزارش لایوساینس سرویس، بزرگ‌ترین خشکسالی قرن بیستم که در خلال سال‌های ۱۹۷۰تا ۱۹۹۰میلادی آفریقای مرکزی را فرا گرفت منجر به مرگ هزاران […]