تخریب فضای سبز شهرداری توسط شهرداری در ناجی آباد

شهرداری کاشان مدتی قبل اقدام به غرص یکهزار و ۲۰۰ اصله نهال در منطقه فضای سبز شهرک ناجی آباد خیابان پاسگاه نمود .
    
به گزارش پورتال خبری کاشان و براساس خبر ارسالی از سوی اهالی محل  ، بعد از کاشت نهال توسط شهرداری در این محل یکی از نهادهای شهرستان که هویت آن مشخص نبود اقدام به از بین بردن فضای سبز این منطقه و کندن نهال هایی که جدیدا توسط شهرداری غرص شده بودند نمود .
 

 

اعتراض اهالی محل نیزنه تنها خللی در اراده تخریب گران فضای سبز نکرد بلکه ساعت ۷/۳۰ صبح پنحشنبه ۱۶ خرداد از سوی نهادی که براساس گفته های اهالی محل از شهرداری همان ناحیه است با ماشین آلات سنگین اقدام به تخریب فضای عمومی و از بین بردن نهال های تازه غرص شده کردند .

 

 
نمایندگان محل با مراجعه به شهرداری نه تنها نتیجه ای از صحبت های شهردارنگرفتند بلکه شهردار مدعی شد  در تخریب فضای سبزمذکور هیچ  دخالتی نداشته است و این در حالی است که براساس گفته مردم محل ، نماینده هیئت امنای ناجی‌آباد به همراه کارگران شهرداری مشغول تخریب فضای سبز بوده اند .
 

 

اکنون سئوال بی جواب این است شهرداری چرا اقدام به غرص نهال در فضای سبز می کند اما بعد از مدت کوتاهی همان فضای سبز را تخریب می کند .  
 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + شش =

پست بعدی

تجهیز تمام شهرک های صنعتی به تصفیه خانه فاضلاب تا ۵ سال دیگر

ج خرداد ۱۷ , ۱۳۹۲
قائم مقام سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: حداکثر تا پنج سال آینده تمام شرکت های صنعتی به سیستم تصفیه فاضلاب مجهز می شوند. علی محمد شاعری با بیان اینکه در حال حاضر ۴۰ درصد از شهرک های صنعتی دارای سیستم تصفیه فاضلاب هستند، افزود: تمام استان ها را مکلف […]