شکارچی همیار محیط زیست

به گزارش سبزپرس و بر اساس اطلاعات دریافتی ،‌ تصاویر منتشره متعلق به فردی به نام ح . ا ساکن روستای … در بخش کهک استان قم است که گفته می شود سالها با بی رحمی اقدام به شکار غیر مجاز در این منطقه کرده است. او به دلیل شکار غیر مجاز بارها توسط ماموران اداره محیط زیست استان قم و استانهای همجوار دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شده است.اما گفته می شود اخیرا چند ماهی است که به عنوان همیار محیط زیست به خدمت اداره کل محیط زیست استان قم در امده است و متعهد شده که دیگر شکار غیرمجاز انجام ندهد. (سبزپرس این موضوع را تایید نمی کند و تنها به نقل قول این دوستدار طبیعت بسنده می کند.)

در این تصاویر شکارچی دیگری هم به نام ا.ص دیده می شود که او نیز معلم است.
با این حال تصاویر و فیلم های منتشره از این دو شکارچی که در برابر دوربین و با الفاظ دور از انسانیت اقدام به شکار های متعدد و حتی کشتن بره میش می کنند به قدری ناخوشایند است که سبزپرس از انتشار فیلم خودداری کرده و تنها به انتشار عکس ها بسنده می کند.
حال آنچه در این میان مورد پرسش است این است که چرا به رغم انتشار تصاویر شکارچیان نام آشنا در چند ماه گذشته آن هم به همراه شکار و آثار جرم،‌ سازمان محیط زیست اقدامی در جهت دستگیری و معرفی متخلفین نمی کند؟ و اینکه چگونه یک شکارچی غیر مجاز – با وجود پخش تصاویر و فیلم هایش در فضای مجازی – می تواند به عنوان همیار محیط زیست در خدمت سازمان متولی قرا گیرد ؟! آیا او واقعا همیار محیط زیست است ؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 12 =

پست بعدی

بایدها و نبایدهای اتلاف سگ‌های ولگرد

د خرداد ۶ , ۱۳۹۲
انتخاب راحت‌ترین روش اتلاف سگ‌های ولگرد در اهواز که عبارت است از کشتن با تیر خلاص تنها روش اتلاف سگ ولگرد در این شهر است، آیا این روش درست است؟ دستورالعمل کنترل جمعیت سگ‌های ولگرد، که بهمن ماه ۸۷ در ستاد مرکزی کنترل جمعیت حیوانات ناقل بیماری به انسان در […]