کورترشدنِ گِرهِ چهارراه آیت‌الله کاشانی و خیابان شهید بهشتی کاشان!

کویرسبز: خسرو اعتمادخسرو اعتماد در گفتگویی با خبرنگار کویرسبز از احداث یک باب بیمارستان وابسته به آموزش و پرورش شهرستان در خیابان شهید بهشتی کاشان خبر داد و از مکان احداث این بیمارستان ابراز نارضایتی کرد.

مدیرعامل جمعیت کویرسبز کاشان از احداث یک باب بیمارستان با هماهنگی و همکاری مجمع خیرین مدرسه ساز کاشان و یکی از خیرین شهر خبر داد و گفت: قرار است یک باب بیمارستان ویژه فرهنگیان در خیابان شهید بهشتی کاشان احداث گردد.

نماینده سازمان‌های مردم نهاد کاشان با اشاره به این‌که در خیابان شهید بهشتی و چهارراه آیت الله کاشانی این شهرستان چندین مرکز درمانی و داروخانه و مراکز تجاری نیز وجود دارد افزود: انجام این پروژه در این خیابان باعث خواهد شد گره کورِ خیابان‌های ذکرشده از این‌که هست کورتر خواهد شد و ترافیک این قسمت از شهرستان کاشان چندین برابر خواهد شد.

اعتماد در ادامه با ابراز تاسف از وضعیت ترافیک و پارکینگ‌های منطقه ذکر شده بیان کرد: نامه‌ای به وزیرمحترم آموزش و پرورش کاشان نوشته‌ایم که درخواست موکد برای تغییر مکان این بیمارستان را خواستار شدیم.

 

متن نامه به شرح زیر می‌باشد:

وزیر محترم آموزش و پرورش ، جناب آقای بطحایی
با سلام و تحیات ،
احتراماً باستحضار می‌رساند ، اخیراً با هماهنگی و همکاری مجمع خیرین مدرسه ساز کاشان و یکی از خیرین شهر، قرار است یک باب بیمارستان ویژه فرهنگیان در خیابان شهید بهشتی کاشان احداث گردد.
صرف نظر از خرسندی و تقدیر از این اقدام خیرخواهانه، معضل بزرگ این امر، محل احداث بیمارستان می‌باشد که در شلوغ‌ترین، پرترددترین و پر ترافیک‌ترین نقطه شهر واقع شده و در حال حاضر نیز با گره کوری مواجه می ‌باشد. بگونه‌ای که رفت و آمد عادی خودروها و مردم عادی نیز همواره با اختلال مواجه بوده و می‌باشد و بدیهی است که در صورت احداث بیمارستان، این معضل تشدید گردیده و بدلیل ترافیک بالای آن طبعاً جابجایی بیماران، آمبولانس‌ها و خودروهای بیمارستان نیز دچار مشکل گردیده و علاوه بر حاد شدن وضعیت فعلی، جان بیماران نیز به خطر خواهد افتاد.
اینجانب به عنوان یک فرهنگی بازنشسته که خود دارای آسیب‌های جسمی چندی منجمله عوارض پیوند کلیه و دیسک کمر می‌باشم ، ضمن استقبال از احداث بیمارستان، بعنوان مدیرعامل جمعیت کویر سبز کاشان و نماینده سازمان‌های مردم نهاد، ضمن اعلام مخالفت کلیه سازمان‌های مردم نهاد منطقه با محل احداث، موکداً استدعا دارم تا جهت حفظ حقوق شهروندی، حفظ جان بیماران و پیشگیری از معضلات آتی، دستور فرمایید مراتب مورد پیگیری قرار گرفته و در جهت جابجایی و تغییر محل احداث بیمارستان اقدام عاجل بعمل آید.

خسرو اعتماد
مدیر عامل جمعیت کویر سیز
و نماینده سازمانهای مردم نهاد کاشان

رونوشت:
– جناب آقای دکتر ساداتی نژاد نماینده مردم کاشان و آآران و بیدگل جهت استحضار و دستور پیگیری لازم
– وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جهت استحضار و دستور پیگیری لازم
– استاندار محترم اصفهان ، جناب آقای دکتر ساداتی نژاد جهت استحضار و دستور پیگیری لازم
– فرماندار محترم شهرستان کاشان جناب آقای دکتر مومنیان جهت استحضار و دستور پیگیری لازم
– رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی کاشان جناب آقای دکتر کوچکی جهت استحضار و دستور پیگیری لازم
– شهردار محترم کاشان جناب آقای دکتر ابریشم راد جهت استحضار و دستور پیگیری لازم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 3 =

پست بعدی

احداث فاز دوم کارخانه فولاد و آلایندگی‌های پیش‌رو برای کاشان و آران و بیدگل

چ اردیبهشت ۱۲ , ۱۳۹۷
جمعیت کویرسبز کاشان: خسرواعتماد مدیرعامل جمعیت کویرسبز کاشان در خصوص احداث فاز دوم کارخانه فولاد و آلایندگی‌های پیش‌روی آن به استاندار اصفهان نامه‌ای نوشت و جهت پیشگیری از احداث طرح توسعه کارخانه مذکور تقاضاکرد تا اقدامات لازم مبذول گردد. متن نامه به شرح زیراست: جناب آقای دکتر مهرعلیزاده استاندار محترم استان […]
کارخانه فولاد