گالری هتل نگارستان میزبان نمایشگاه عکس طبیعت و حیات وحش

جمعیت کویرسبز کاشان: نمایشگاه عکس طبیعت و حیات وحشدر آخرین پنج شنبه سال ۹۶ نمایشگاه تخصصی عکس های فعال محیط زیست و جانورشناس کاشانی، مصطفی مازوچی و با موضوع تخصصی حیات وحش و طبیعت در نگارخانه هتل نگارستان گشایش یافت.

در این نمایشگاه که به تعداد ٣٢ قطعه آثار عکاسی مصطفی مازوچی از ۲۴ اسفند ماه و به مدت یک ماه در معرض دید علاقمندان به هنر عکاسی و حیات وحش قرار گرفت.
مصطفی مازوچی باتوجه به علاقه سرشارش به محیط زیست هدف از برگزاری این نمایشگاه را معرفی گونه های جانوری منطقه کاشان و سایر شهرستان های استان دانست و افزود: با توجه به ایام تعطیلات نوروز می توان از این فرصت نسبت به معرفی و اهمیت حیات وحش منطقه کویر و کوهستان کاشان و مناطق اطراف آن به مسافران و گردشگران داخلی و خارجی اقدام کرد.
وی گفت: در این نمایشگاه با نگاهی به گونه های مختلف خزندگان ، پرندگان و پستانداران و حوزه حیات وحش گونه های جانوری را در مناطق حفاظت شده شهرستان های کاشان ،آران و بیدگل و نطنز و اصفهان و اردستان و میمه در لنز عکاسی ثبت شده است.
نمایشگاه تخصصی حیات وحش منطقه استان اصفهان روز پنجشنبه ۲۴ اسفند در ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه در هتل نگارستان کاشان با حضور مشاور فرهنگی اجتماعی شهردار، مدیران اداره محیط زیست شهرستان کاشان، مدیران سازمان فرهنگی ورزشی، مدیر هتل نگارستان و علاقمندان به هنر عکاسی و طبیعت افتتاح گردید و به مدت یک ماه همه روزه در دو نوبت صبح و بعدازظهر در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.
شایان ذکر است در حاشیه این نمایشگاه و به بهانه اعطای پایتختی کتاب ایران به کاشان و با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و برگزاری مسابقات و نمایشگاه و همچنین دیگر برنامه های قید شده، تفاهم نامه ای مابین ستاره طالبیان مدیر هتل نگارستان و مصطفی جوادی مقدم مدیر اداره فرهنگ و ارشا د اسلامی شهرستان کاشان منعقد گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − هفت =

پست بعدی

ساعت زمین چیست؟

ج اسفند ۲۵ , ۱۳۹۶
جمعیت کویر سبز کاشان – ساعت زمین یک رویداد جهانی سازماندهی شده توسط صندوق جهانی طبیعت (به انگلیسی: World Wide Fund for Nature)‏ است و در آخرین شنبه ماه مارس هر سال برگزار می شود. خانواده ها و کسب و کار با خاموش کردن چراغ ها و سایر دستگاه های […]
ساعت زمین