لبه‌ی تیغ برای محیط زیست ایران

کویر سبز: رئیس سازمان محیط زیست گفت: امیدواریم که هیچ گاه مجبور نشویم صنعتی را به خاطر آلایندگی تعطیل کنیم اما محیط زیست کشور وضعیت مناسبی ندارد و بر لبه حرکت می‌کند.

به نقل از خبرنگار مهر رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در نوزدهمین همایش ملی صنعت و خدمات سبز گفت: امیدواریم که هیچ گاه مجبور نشویم صنعتی را به خاطر آلایندگی تعطیل کنیم اما محیط زیست کشور وضعیت مناسبی ندارد و بر لبه حرکت می‌کند.

عیسی کلانتری افزود: محدودیت‌هایی را ناچاریم برای مصرف آب وضع بکنیم و به دنبال همین توسعه فضای سبز در شهرها ممنوع می‌شود. بخش عمده چمن‌کاری ها در شهرها حذف خواهد شد به دلیل آنکه مشکل آب داریم.

وی ادامه داد: هموطنان خوزستانی ما گاهی چندین روز پشت سر هم به دلیل ریزگردها با منشأ صرفاً داخلی بیرون نمی‌آیند و هنوز ریزگردهای خارجی نصیبمان نشده که آن هم از نیمه فروردین آغاز خواهد شد.

رئیس سازمان محیط زیست گفت: اگر همه مردم ایران تلاش نکنند محیط زیست را حفظ کنند حتماً دولت و آن هم سازمان محیط زیست قادر به این کار نخواهد بود.

کلانتری تأکید کرد: امیدوارم تا پایان دولت آقای روحانی صنایع خودرو و نفت و پتروشیمی را هم در جمع صنایع سبز داشته باشیم که امروز آلاینده‌ترین صنعت ما هستند. اگر این‌ها وارد صنایع سبز نشوند در کلانشهرها هوای پاک نخواهیم داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 8 =

پست بعدی

در حوزه محیط زیست خطا کردیم

د بهمن ۳۰ , ۱۳۹۶
کویر سبز: خطا – معاون آموزش و پژوهش سازمان حفاظت محیط زیست گفت: همه اسنادی که در حوزه محیط زیست موجود است نشان می‌دهد که ما در این حوزه خطا کردیم و باید آن را درست کنیم. به نقل خبرگزاری مهر، همایش شیوه‌های نوین حفاظت از محیط زیست با استفاده از منابع […]
محیط زیست