ماندگاری سرما تا چهارشنبه/ احتمال ریزش بهمن وجود دارد

کویر سبز: سازمان هواشناسی طی اخطاریه‌ای اعلام کرد: با توجه به کاهش شدید دما و سرما در نیمه شمالی کشور طی امشب و صبح روز دوشنبه احتمال ریزش بهمن در مناطق برفگیر جاده‌های کوهستانی پیش‌بینی می‌شود.

به نقل از خبرگزاری مهر سازمان هواشناسی در اخطاریه ای آورده است: با توجه به کاهش شدید دما در نیمه شمالی کشور طی امشب و صبح روز دوشنبه یخ زدگی در معابر عمومی و جاده های بین شهری و احتمال ریزش بهمن به سبب انباشت برف در مناطق برفگیر جاده های کوهستانی پیش بینی می شود. از اینرو به شهروندان گرامی توصیه می شود از سفر غیرضروری خودداری کرده و در صورت لزوم از تجهیزات زمستانی و به خصوص زنجیر چرخ استفاده کنند.

به دلیل سرما در غالب نقاط کشور و ماندگاری آن تا صبح چهارشنبه مدیریت در بهینه سوخت و انرژی به ویژه مصرف گاز جهت اجتناب از افت فشار در شبکه گازرسانی توصیه می شود.

با توجه به افت دما به زیر صفر و عدم ذوب برف، بار برفی سنگین روی درختان موجب شکستن شاخه های آنها می شود. توصیه می شود در اسرع وقت شهرداریها و هموطنان عزیر با تکان دادن درختها انباشته از برف نسبت به سبک کردن بار روی آنها اقدام نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 2 =

پست بعدی

چرا با بطری‌های پلاستیکی آب خداحافظی کنیم؟

ی بهمن ۸ , ۱۳۹۶
کویرسبز: طی چند روز گذشته و پس از اعلام ممنوعیت استفاده از بطری های پلاستیکی در سازمان حفاظت از محیط زیست، شاهد بحث های موافق و مخالف زیادی در رسانه ها و شبکه های مجازی بودیم. در این گزارش به بررسی شرایط مصرف یا ممنوعیت بطری های پلاستیکی در جهان می […]
بطری‌های پلاستیکی