نشست هفتگی جمعیت کویر سبز همراه با شادیانه شب یلدا برگزار شد

جمعیت کویر سبز کاشاننشست هفتگی یلدانشست هفتگی جمعیت کویر سبز کاشان» همراه با شادیانه ویژه شب یلدا با حضور اعضای این جمعیت برگزار شد.

به گزارش کاشان نیوز؛ این نشست که از ساعت ۱۸ امروز چهارشنبه در محل دفتر این جمعیت برگزار شد، ابتدا و در ادامه برنامه هفته قبل، مهندس نجارزاده کویرشناس و راهنمای کویر، در مورد گردشگری کویر و ظرفیت‌ و جذابیت‌های خاص و کم‌یاب اقلیمی و گردشگری کویر با کمک تصاویر و اسلاید و نقشه‌های اینترنتی سخن گفت و سپس برنامه‌های ویژه طولانی‌ترین شب سال و نخستین روز از زمستان ۹۵ اجرا شد.

در برنامه‌های امشب دکتر «عقیقی» به فراخور فضای برنامه و در فواصل مختلف غزلیاتی از حافظ، رهی معیری، و قطعه‌ای از گلستان سعدی به همراه غزلی از سروده‌های خود را برای حاضران اجرا کرد و در بخش‌هایی از برنامه نیز یک گروه موسیقی سنتی متشکل از تار، نی و تنبک برای حاضران موسیقی زنده اجرا کردند.

در اتنهای برنامه نیز حاضران شاهد اجرای زنده چند قطعه تک‌نوازی سنتور بودند، در فواصل برنامه نیز اعضای جمعیت و مهمانان برنامه با خوراکی و آجیل مخصوص شب یلدا از جمله آش، لبو، هندوانه، انار و آجیل مورد پذایرایی قرار گرفتند.

نشست‌های هفتگی جمعیت کویر سبز کاشان عصرهای چهارشنبه در محل دفتر این انجمن در خیابان امیرکبیر، ابتدای خیایان سلمان برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 16 =

پست بعدی

جاده ها ۸۰درصد کره‌ی زمین را اِشغال کرده‌اند

ج دی ۳ , ۱۳۹۵
جمعیت کویرسبز کاشان: یک تحقیق جدید نشان می‌دهد جاده‌ها سطح زمین را به ۶٠٠ هزار بخش تقسیم کرده‌اند.  به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دیلی میل،  تیمی بین المللی از دانشمندان، مناطق بدون جاده سراسر جهان را بررسی کردند و متوجه شدند حدود ٨٠٠ درصد سطح کره خاکی پوشیده از […]
جاده