‎تقدیر مدیرعامل جمعیت کویر سبز از فرماندار کاشان

مدیرعامل جمعیت کویر سبز کاشان با ارسال نامه‌ای به فرماندار کاشان،

نامه خسرو اعتماد

از مواضع مسوولانه وی در «نشست شورای حفاظت ار منابع آب» در قبال بحران آب در منطقه کاشان تقدیر  کرد در نامه «خسرو اعتماد» امده است:

فرماندار فرهیخته و دلسوز شهرستان کاشان جناب آقای دکتر حمیدرضا مومنیان!
با سلام و احترام
فرمایشات مسوولانه، ارزشمند و توام با شجاعت حضرتعالی در نشست «شورای حفاظت از منابع آب» و در جمع مدیران مرتبط با این حوزه حساس در منطقه کویری کاشان و اطراف، و هشدار شایسته حضرتعالی در مورد بی‌توجهی به بحران خشک‌سالی و افزایش عمق آب‌ سفرهای زیر‌زمینی منطقه که بخش عمده آن متوجه فعالیت چاه‌های غیر مجاز در بخش کشاورزی است، باعث امیدواری و شادمانی دل‌سوزان بحران آب در منطقه کاشان، خصوصا سازمان‌های مردم‌نهاد گردید.

بدون تردید بحران آب در جهان و ایران و خصوصا در منطقه تفتیده کاشان اگر مورد توجه توامان شهروندان و مسوولان قرار نگیرد و این توجه به یک بسیج عمومی از دو طرف به سمت حفاظت از این مایه حیات منجر نشود، خدای‌ ناخواسته، به یک فاجعه منطقه‌ای منجر خواهد شد.

این‌جانب ضمن اعلام پشتبانی و همراهی قوی با فرمایشات و هشدارهای مسوؤلانه حضرتعالی، لازم می‌دانم مراتب خرسندی خود و همراهان جمعیت کویر سبز کاشان، از این‌که شخصیت فرهیخته‌ای چون حضرتعالی به عنوان نماینده عالی دولت با تیزبینی خاص به این معضل بزرگ منطقه توجه نموده‌اید را اعلام و از حضرتعالی به خاطر این درایت و شجاعت سپاس‌گزاری کنم.
خسرو اعتماد مدیرعامل جمعیت کویر سبز

«حمیدرضا مومنیان» در نشست شورای حفاظت از آب اقدامات برای پیشگیری از بحران آب در کاشان را «منفعلانه و دیرهنگام» خوانده و خواستار توجه جدی‌تری به این موضوع حیاتی شده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × پنج =

پست بعدی

کلوروفیتوم برگ‌گندمی

ج آبان ۲۸ , ۱۳۹۵
‎کلوروفیتوم برگ‌گندمی سریع رشد میکند، این گیاه را روی ستون یا پایه قرار دهید یا در کنار پنجره آفتابگیر آویزان کنید چون باعث از بین رفتن مولکول های بنزن و فرمالدئید هوا می‌شود.