فعالیت ۸۲۰ سمن محیط زیستی/ ارتقای کیفیت سازمان‌های مردم نهاد

جمعیت کویر سبز: مدیرکل دفتر مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست از فعالیت ۸۲۰ سازمان مردم نهاد در حوزه محیط زیست خبر داد و گفت: ارتقای کیفیت سمن های محیط زیستی در دستور کار قرار دارد.

محمد درویش در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا، در توضیح این خبر اظهار داشت: سازمان های مردم نهاد حکم بال های سازمان برای کمک به محیط زیست هستند که فعالیت آن ها به عنوان سرمایه های اجتماعی در برنامه های حوزه محیط زیست بسیار اثرگذار است.
مدیرکل دفتر مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست افزود: فعالیت سمن های محیط زیستی بدون ادعا و چشم داشت در راستای حفظ محیط زیست انجام می شود که شایسته تقدیر است و ارتقای کیفیت فعالیت این سمن ها در دستور کار دفتر مشارکت های مردمی قرار دارد.
وی خاطرنشان کرد: در دولت یازدهم شاهد مشارکت گسترده و فعالیت جدی سازمان های مردم نهاد در همه حوزه ها به ویژه محیط زیست هستیم به طوری که در حوزه محیط زیست ۸۲۰ سازمان مردم نهاد فعال هستند و این سمن ها توانسته اند با مشارکت دستگاه های مربوطه فعالیت های مطلوبی را ارائه دهند.
این مقام مسئول در سازمان محیط زیست تصریح کرد: در محیط زیست به دنبال این هستیم تا مشکلات عمده ای که در طبیعت ایران وجود دارد را بتوانیم با کمک سازمان محیط زیست، سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور به کمک مردم بسپاریم که در این مسیر نقش سمن ها بسیار اهمیت دارد.
درویش در پایان همچنین از برگزاری جشنواره الگوهای موفق مشارکت های مردمی حوزه محیط زیست در آبان ماه سال جاری خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این جشنواره شناسایی و استفاده از تجربه های سمن های محیط زیست است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =

پست بعدی

جمیعت کویر سبز کاشان ۱۶ ساله شد

پ مرداد ۱۴ , ۱۳۹۵
جمعیت کویرسبز: آیین شانزدهمین سال تاسیس سازمان مزدم‌نهاد «جمعیت کویر سبز کاشان» که مردادماه ۱۳۷۹ تشکیل و تاسیس شده است، شام‌گاه جمعه ۲۲ مردادماه در دفتر این جمیعت برگزار شد. به گزارش کاشان نیوز در این آیین که از ساعت ۲۰ و با حضور حدود ۲۰ نفر از اعضای این […]
تولد شانزده سالگی جمعیت کویر سبز