به واحدهای صنعتی و تولیدی آلاینده مالیات بیشتری تعلق می‌گیرد

جمعیت کویر سبز: آلاینده‌های محیط زیستبه واحدهای صنعتی و تولیدی که در پایش‌های زیست محیطی عنوان واحد آلاینده تعلق گرفته و اقدام موثر و مفیدی جهت رفع آلایندگی ننماید یک درصد تولید همان واحد بعنوان عوارض آلایندگی تعلق خواهد گرفت.

به گزارش کاشان نیوز به واحدهای صنعتی و تولیدی که در پایش‌های زیست محیطی عنوان واحد آلاینده تعلق گرفته و اقدام موثر و مفیدی جهت رفع آلایندگی ننماید یک درصد تولید همان واحد بعنوان عوارض آلایندگی تعلق خواهد گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره حفاظت از محیط زیست کاشان، جهت تعیین لیست صنایع آلاینده دوره مالیاتی سه ماهه اول سال ۹۵ بعد از اولویت بندی زیست محیطی واحد‌ها در اکیپ‌های مختلف کار‌شناسی مورد پایش قرار گرفتند تا حداقل ۲ بار در این بازه پایش شوند در پی پایش‌های انجام شده از واحدهای صنعتی – خدماتی- معدنی و کشاورزی بعد از بحث و تبادل نظر در جلسه کار‌شناسی شهرستانی لیست اولیه با تکیه بر گزارش کار‌شناسی، اخطاریه‌ها، شکواییه‌ها، نتایج خود اظهاری وآنالیز نمونه برداریهای انجام شده تهیه و به اداره کل پیشنهاد گردید.

شایان ذکر است صنایع آلاینده‌ای که اقدام موثر و مفیدی جهت رفع آلایندگی در بازه زمانی دوره مالیاتی انجام ندهند در پایان هر فصل به عنوان آلاینده در لیست قرار می‌گیرند که بعد از ابلاغ توسط سازمان حفاظت محیط زیست مشمول پرداخت یک در صد تولید به عنوان عوارض الایندگی می‌شوند و تا رفع کامل آلایندگی در لیست قرار می‌گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 1 =

پست بعدی

لایحه حمایت از محیط بانان تا دو هفته آینده به دولت ارسال می‌شود

ی تیر ۶ , ۱۳۹۵
جمعیت کویرسبز: مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت شکار و صید سازمان حفاظت محیط زیست گفت: تهیه لایحه حمایت از محیط بانان مراحل نهایی خود را در سازمان می گذراند و تا دو هفته آینده به دولت ارسال می شود. به نقل از خبرگزاری مستقل محیط زیست: علی تیموری افزود: این لایحه از […]
محیط بان