باید نسبت به صرفه‌جویی در مصرف آب فرهنگ‌سازی شود

جمعیت کویر سبز به نقل از کاشان نیوز: معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی فرمانداری کاشان در بازدیده دوره‌ای فرماندار به همراه معاونین از مناطق شهرستان کاشان در جوشقان و استرک گفت: نیاز آب شرب مردم روستاهای جوشقان، استرک و فتح‌آباد ۱۲ لیتر در ثانیه است و تلاش می‌کنیم تا این نیاز آبی را از راه‌های ممکن و مختلف برآورده کنیم.

مسعود خاندایی با بیان این‌که سال گذشته نارضایتی و شکایت مردمی زیادی به بخشداری و فرمانداری گزارش می‌شد اظهارداشت: اصلاح ۲۳ کیلومتر از شبکه داخلی روستا و تعویض ۸۶۰ فقره از کنتور مشترکین بخشی از اقداماتی است که طی یک سال گذشته انجام گرفته و ضمن این‌که از اتلاف و هدررفت آب جلوگیری شده، باعث رضایت نسبی مردم هم شده‌است.

خاندایی با اشاره به این‌که در حال حاضر شرایط تأمین و مصرف آب در نقطه سر به سر است و ضروری است نسبت به صرفه‌جویی در مصرف آب از طریق فرهنگ‌سازی اقدامات لازم انجام گیرد، تفاوت قیمت آب شهری و روستایی را به‌عنوان یک آسیب در این حوزه ذکر کرد و گفت: هزینه‌های انجام‌گرفته برای تأمین آب شرب بر اساس تعرفه‌های آب شهری اعمال می‌گردد ولی قیمت اخذشده از مشترکین بر اساس تعرفه‌های روستایی است و این باعث می‌شود که خدمات‌رسانی به مردم را با مشکل مواجه نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو − 2 =

پست بعدی

به واحدهای صنعتی و تولیدی آلاینده مالیات بیشتری تعلق می‌گیرد

ی تیر ۶ , ۱۳۹۵
جمعیت کویر سبز: به واحدهای صنعتی و تولیدی که در پایش‌های زیست محیطی عنوان واحد آلاینده تعلق گرفته و اقدام موثر و مفیدی جهت رفع آلایندگی ننماید یک درصد تولید همان واحد بعنوان عوارض آلایندگی تعلق خواهد گرفت. به گزارش کاشان نیوز به واحدهای صنعتی و تولیدی که در پایش‌های زیست […]
آلاینده‌های محیط زیست