همراهی با اقتصادهای پایدار اکولوژیک یک ضرورت است

وزیر محیط زیست فنلاند از حضور شرکت‌های ارشد فنلاند با تکنولوژی‌های برتر در نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست خبر داد.

به گزارش خبرنگار «محیط زیست» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، کیموتیلی کاینن در مراسم افتتاحیه پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست گفت: سازمان‌های غیر دولتی و تصمیمات هر یک از انسان‌ها باعث رقم خوردن آینده می‌شوند، همه شرکت کنندگان در این نمایشگاه را ترغیب می‌کنیم که توجه خاصی در سال ۲۰۱۶ به تعهدات، پیمان و اصول و موضوع جلسه پاریس داشته باشند و عملکردشان طبق آن باشد.

وی با بیان این که اگر چه تغییر نگرش و عملکرد انسان‌ها هزینه‌بردار خواهد بود اما تداوم رفتار گذشته نیز هزینه بیشتری را تحمیل خواهد کرد، افزود: از شرکت‌های خصوصی انتظار زیادی داریم. در شرایط کنونی به تغییرات بزرگی در بخش سرمایه‌گذاری و تامین مالی و تصمیم‌گیری‌ها نیاز داریم.

وزیر محیط زیست فنلاند با تاکید بر این که همگرایی و همراهی با اقتصادهای پایدار اکولوژیک یک ضرورت است، اظهار کرد: سرمایه‌گذاری کنونی در بخش محیط زیست و اقلیم در سالهای آینده بازخورد و منافع بزرگی به دنبال خواهد داشت.

کاینن افزود: خوشحالم که برای اولین بار شرکت‌های ارشد فنلاند در این نمایشگاه با تکنولوژی‌های برتر حضور دارند و امیدواریم در روزهای آتی ارتباطات خوبی برقرار و ایده‌های خوبی تبادل شود.

وزیر محیط زیست فنلاند گفت: از همه شرکت کنندگان در نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست درخواست می‌کنیم از سالن فنلاند بازدید کنند.

وزیر محیط زیست فنلاند با بیان اینکه در آستانه ماه مارس قرار داریم، اظهار کرد: در این ماه شاهد بیدار شدن طبیعت و پوشش جدید محیط زیست هستیم بنابراین به سال نو ایرانی یعنی نوروز نزدیک می‌شویم که از این فرصت استفاده کرده و به دوستداران محیط زیست نوروز را تبریک می‌گویم و امیدواریم سال پایداری داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 18 =

پست بعدی

نقش گونه‌های جدید در تخریب اکوسیستم‌ها

د اسفند ۱۰ , ۱۳۹۴
بررسی گروهی از کارشناسان دانشگاه بریتیش کلمبیا نشان داد که انسان با انتقال گونه‌های جدید به مناطق ناآشنا، به اکوسیستم‌ها آسیب می‌زند. به گزارش سرویس محیط زیست خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این کارشناسان معتقدند که انسان با وارد کردن گونه‌های غیربومی به مناطق جدید، روند کند و آرام تکامل در […]