بررسی علل آزار حیوانات در یک برنامه تلویزیونی

به بهانه دستگیری عامل سگ آزاری گلستانی، علل آزار حیوانات در برنامه «سرزمین ما» بررسی می‌شود.

به گزارش سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا، در توضیح علل ساخت این برنامه آمده است:

«چندی قبل تصاویری از فردی که در حال آزار و اذیت یک سگ بود در شبکه های اجتماعی منتشر شد که ناراحتی و تشویش اذهان عمومی را به همراه داشت. پس از شناسایی شخص سگ آزار، فرد ضارب توسط ماموران یگان حفاظت محیط زیست گلستان، در شهرستان کلاله دستگیر شد.

برنامه فردا ششم اسفند سرزمین ما در گفتگو با دکتر «اسماعیل مهاجر» مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گلستان این اتفاق و ماجرای انتشار فیلم سگ آزادی در شبکه های اجتماعی و وضعیت ضارب دستگیر شده را بررسی می‌کند. انجمن حمایت از حیوانات در پی انتشار این فیلم طی نامه‌ای از رئیس دادگستری استان گلستان خواستار برخورد قاطع عاملیان این رفتار ناپسند شده بود. به گفته سرهنگ خیلدار، فرمانده یگان حفاظت محیط زیست، سازمان حفاظت محیط زیست نیز درخواست اشد مجازات برای این فرد را دارد. عامل شکنجه این سگ هم اکنون در زندان است.»

در بخش دوم برنامه سرزمین ما «رضا شجیع» سرپرست دفتر محیط زیست و توسعه پایدار وزارت ورزش و جوانان و «ایرج روغنچی» عضو رسمی فدراسیون دوچرخه سواری جمهوری اسلامی ایران و سفیر دوستدار طبیعت حضور دارند تا درباره اهداف تشکیل دفتر محیط زیست و توسعه پایدار در وزارت ورزش و راههای تعامل بین ورزشکاران و فعالان محیط زیست و اهمیت حضور ورزشکاران در موضوع حفاظت از طبیعت گفتگو کنند.

«محمد بختیاری» مدیرموسسه محافظان طبیعت اراک و «شیرین خوانساری» عضو تشکل پیام آوران اردیبهشت کرمانشاه هم اخبار سبز و محیط زیستی کشور را اعلام می کنند.

برنامه «سرزمین ما» به تهیه‌کنندگی الهام پیرهادی و اجرای عباس طاهریان پنجشنبه‌ها ساعت هشت صبح از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 11 =

پست بعدی

همکاری اقتصادی با ایران به شرایط قبل از تحریم بازخواهد گشت

د اسفند ۱۰ , ۱۳۹۴
وزیر کشاورزی، جنگلداری، محیط زیست و مدیریت آب جمهوری اتریش با اشاره به اینکه در حال حاضر شاهد تغییر جو در ایران و ارتباط این کشور با دنیا هستیم، گفت: ایران منابع انسانی بی نظیر و جوانانی دارد که می‌توانند نقش مهمی در آینده ایفا کنند، مطمئن هستیم که همکاری […]