هشدار، هشدار:فعالیت ۵۱ واحد آلاینده در کاشان

به گزارش ایرنا، محمود قهرمانی روز دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت روز هوای پاک اظهار داشت: طی ۹ ماه سال جاری تعداد ۵۹۶ واحد صنعتی پایش شده که ۹۰ مورد آن از معادن بوده و ۱۷۷ مورد اخطار برای صنایع آلاینده صادر و ۶۳ مورد از صنایع آلاینده و تخلفات صید نیز پیگیری قضایی شده است.
وی با اشاره به دریافت ۳۰ مورد شکایات مردمی گفت: ۲۳ مورد رای برای صنایع آلاینده و حوزه شکار صید صادر و یک واحد نیز طی این مدت پلمب شده است.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست کاشان، تعداد متخلفان شکار صید دستگیر شده را ۲۹ نفر طی ۹ ماه گذشته عنوان کرد و گفت : ۹۲ مورد بازدیدهای مرتبط با پسماند ویژه، عادی و صنعتی در این مدت انجام شده است.
قهرمانی گفت: ۱۷ برنامه فرهنگی آموزشی در زمینه هوای پاک به صورت متمرکز و پرهیز از موازی کاری و افزایش هم افزایی دستگاه های اجرایی در مدارس و اماکن عمومی اجرا شده است.
به گفته وی طرح محیط یار در ۱۲۰ مدرسه کاشان با فعالیت پنج هزار دانش آموز محیط یار نیز در طول سال انجام می شود که نقش سازنده و موثری در فرهنگ سازی حفظ محیط زیست در خانه، خانواده و اجتماع دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 13 =

پست بعدی

طرح های بهینه سازی سوخت مانع انتشار 1.2 میلیارد تن دی اکسیدکربن می شود

چ دی ۳۰ , ۱۳۹۴
«نصرت الله سیفی» دوشنبه در هفتمین همایش و نمایشگاه بین المللی خودرو، سی.ان.جی و سوخت های جایگزین گفت: اجرای طرح های بهینه سازی سوخت افزون بر کاهش مصرف انرژی، از انتشار بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تن دی اکسیدکربن جلوگیری می کند. مدیرعامل شرکت بهینه سازی مصرف سوخت […]