اولین تخم‌گذاری کروکدیل‌های ایرانی

مدیر اجرایی اولین مزرعه پرورش کروکودیل گفت: اواخر اسفند تا انتهای خرداد، مناسبت‌ترین فصل برای تخم گذاری کروکودیل‌ها در ایران است.بهروز سالاروند در گفتگو با دامپزشک اظهار داشت: کروکودیل‌های مزرعه پرورش کروکودیل، هنوز یک ماه دیگر برای تخم‌گذاری وقت دارند.
وی خاطرنشان ساخت: در حال حاضر ۳۵ کروکودیل در مزرعه وجود دارد که سه تا از آنها آماده تخم‌گذاری هستند.
مدیر اجرایی اولین مزرعه پرورش کروکودیل گفت: هر کروکودیل بین ۵۰ تا ۴۰ تخم می‌گذارد. پیش‌بینی تعداد تخم‌های کروکودیل‌های مولد مزرعه، کار دشواری است.
وی افزود: اگر همه کروکودیل‌های مولد در سال جاری تخم‌گذاری کنند، باید حدود ۱۰۰ تا ۱۵۰ تخم در مزرعه تولید شود.
سالاروند با اشاره به اینکه اگر کروکودیل‌های مزرعه امسال تخم نگذارند، یکسال تولید آن به تعویق خواهد افتاد، بیان داشت: معمولا پس از ورود هر محموله کروکودیل به محیط جدید، یکسال طول می‌کشد که حیوان با محیط جدید سازگار شود.
وی ادامه داد: کروکودیل‌های مولد مزرعه یکسال است که در این محیط به سر می‌برند و اگر تا پایان خرداد تخم‌گذاری نکنند، یعنی سال آینده باید منتظر تخم باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 3 =

پست بعدی

بی‌اطلاعی اداره استاندارد تهران از تولید سرکه با اسید اسیتیک

ی اردیبهشت ۲۲ , ۱۳۹۲
به گزارش ایسنا، مسلم بیات درباره گزارش منتشر شده مبنی بر استفاده گسترده از ماده خطرناک اسید اسیتیک در تولید سرکه توضیح داد: تاکنون چیزی در این باره نشنیده‌ام و گزارشی نیز در این باره به دست ما نرسیده است. وی افزود: اگر گزارش مستندی درباره این موضوع وجود داشته […]